Jdi na obsah Jdi na menu

Elektronická evidence tržeb

Nová povinnost podnikatelů zavedená od 1. prosince 2016 zákonem č. 112/2016 Sb., o elektronické evidenci tržeb, která se dříve či později dotkne většiny podnikatelů.

 

Datum konání: pátek 26. ledna 2018
Místo konání: Sál Galerie Jiřího Jílka, Dům kultury Šumperk (vchod ze Sadů 1. máje, sál v přízemí)
Přednáší: Ing. Michal Maršálek, garant EET Finančního úřadu pro Olomoucký kraj
Zahájení: v 9.00 hodin, prezentace od 8.30 hodin, ukončení ve 13 hodin
   
PROGRAM: 1. Základní principy systému elektronické evidence tržeb
  2. Rozlišení tržeb, které patří a nepatří do 3. a 4. fáze EET (klasifikace NACE)
  3. Postupy k zavedení elektronické evidence tržeb (žádost o AÚ, registrace na Daňovém portále a správné vyplnění povinných údajů, generování certifikátu)
  4. Režimy evidence tržeb
  5. EET ve vztahu k účetnictví a daním v praxi
  6. Modelové příklady z oblasti ubytování, pohostinství, eshopů, neziskových subjektů, lékařů, výrobců vlastních výrobků a dalších
  7. Kontrolní pravomoc správce daně, správní řízení, možnosti obrany podnikatelů
  8. Rady a doporučení nejen všem podnikatelům, jejichž tržby budou podléhat EET, ale i těm, kterých se EET již týká
 

9. Informace z praxe – kontrolní činnost, problematické oblasti, doporučení

 

10. Diskuze a odpovědi na dotazy

   
Cena: 1.200,- Kč za účastníka (včetně občerstvení)
Uzávěrka přihlášek: 19. ledna 2018, později pouze po telefonické domluvě
Bankovní účet: 670100-2210400167 / 6210 (mBank), VS dle přihlášky (např. IČ), SS 201801
   

 

Seminář je určen nejen všem podnikatelům a jejich zaměstnancům, kteří budou podléhat režimu vedení elektronické evidence tržeb, ale i těm, kteří se danou problematikou zabývají. Cílem semináře je vysvětlit praktické uplatňování zákona včetně všech změn, výjimek a metodických výkladů.

 

Účastníci obdrží aktuální znění zákona o evidenci tržeb a další tištěné materiály. Program bude přizpůsoben aktuálnímu vývoji daňové legislativy.